"Шопард" - ювелірні прикраси і годинник, які вибирають зірки


Опубликованно 10.01.2018 20:11

Швейцарський ювелірний дім Chopard веде свою історію з середини XIX століття, і сьогодні це синонім розкоші і вишуканості. Візитні картки будинку "Шопард" - ювелірні прикраси і дорогі статусні годинник, які не сплутати ні з якими іншими. Історія бренду

Історія компанії почалася в 1860 році в Швейцарії, яка на той момент вже була світовим лідером у виробництві годин. Ювелір з містечка Сонвивилье, якого звали Луї-Улісс Шопард, відкрив свою годинну майстерню. На той момент молодому годинникарю було всього 24 роки, але йому вдалося розробити і налагодити виробництво надточних кишенькових хронометрів. Його вироби ніколи не підводили, були дуже точні у вимірі часу, тому незабаром Шопард став постачальником для залізничних вокзалів Швейцарії.

Проводилися будинком також і кишеньковий годинник, названі L. U. C. за ініціалами їх творця, їх оцінили по всьому світу. Навіть російський імператор Микола II придбав такі в 1912 році.

До 1920 році компанія вже під керівництвом спадкоємців годинникаря переїжджає до Женеви у зв'язку з тим, що інтерес суспільства до будильникам і кишеньковим годинником слабшає, а Женева – це центр світового годинникового мистецтва. До 1960-му році останній годинникар, що носить ім'я Шопард, змушений продати компанію, так як його сини відмовилися продовжувати справу. Бренд купує Карл Шойфель і починає укрупнювати його – виробляти елітні ювелірні прикраси, наймати більше людей, покращувати стандарти виробництва. Але при цьому він прагне зберегти традиції. Chopard сьогодні

Сьогодні це ім'я асоціюється не тільки з годинником, створюють під брендом «Шопард» ювелірні прикраси, а також предмети розкоші. Бутіки по всьому світу привертають мільйонерів і голлівудських зірок. Бренд випускає не тільки години, але і ювелірні прикраси, а також аромати для чоловіків і жінок.

У 2007 році бренд спеціально для гостей Каннського кінофестивалю створив унікальну колекцію прикрас з 60 найменувань. Ціна всієї колекції перевищувала мільйон євро, але, незважаючи на це, всі предмети були миттєво розкуплені.

У 2010 році дім відзначав свій 150-річний ювілей, до якого він випустив ювелірну колекцію Animal World. Вироби зображують 150 різних тварин. Також Будинок плідно співпрацює з Каннським фестивалем, присуджуючи власну премію молодим акторам і розробляючи спеціальні колекції прикрас для червоної доріжки. А в 2016 році Дім відзначав 50-річний ювілей Happy Diamonds – танцюючих діамантів, які стали візитною карткою прикрас і годинників "Шопард". Годинник

Приблизно в той же час, коли компанія переходить в руки Карла Шойфеля, дизайнер бренду Рональд Куровському, подорожуючи по Німеччині, надихнувся гірським водоспадом. Він придумав ідею плаваючих діамантів – вони вільно переміщалися усередині корпусу годинника. Для цього фірма придумала спеціальний корпус з двома сапфіровими стеклами, які дозволяли діамантів плавати між ними, не заважаючи роботі надточного годинникового механізму. Діаманти переливалися і виблискували, буквально зачаровуючи. Це стало візитною карткою "Шопард".

У 1996 р. компанія розробила новий сучасний і точний механізм, який став основою їх оновленої моделі L. U. C. Крім фірмового механізму, годинники мають балансову пружину Breguet і микроротор (альтернатива автоподзаводу) з 22-каратного золота. Все це було необхідно для отримання «Женевського клейма», знаменитої написи «Swiss Made», яка може бути поставлена тільки на годиннику, що відповідають особливим вимогам. Це годинник з елітного клубу, які коштують шалених грошей і ніколи не підведуть свого господаря.

Сучасні годинники бренду – це не тільки класичні варіації відомих чоловічих годин L. U. C або нестаріюча жіноча колекція Happy Diamonds з плаваючими діамантами. Також жінки можуть вибрати по-справжньому елегантний годинник з колекції Imperiale - їх відрізняє вишуканий дизайн, наявність дорогоцінних каменів та металів, а також стрілка у вигляді кинджала. Чоловікам же Будинок пропонує колекцію Classic Racing, натхненну легендарними гоночними автомобілями, що знайшли своє відображення в статусних годинах "Шопард". Ювелірні прикраси

Дочка Карла Шойфеля, Кароліна, прийнявши на себе частину управління компанією, вносить в неї новий напрямок. Chopard починає випускати не тільки колекції годинників, але і ювелірні прикраси. Першим став Happy Clown – фігурка клоуна з танцюючими діамантами, створена за ескізами Кароліни – перша ластівка знаменитих в майбутньому колекцій "Шопард". Ювелірні прикраси бренду дуже впізнавані, серед найбільш помітних його творінь – кільце «Маркіз» з рожевого золота з діамантами, в центрі яких розміщений шикарний блакитний діамант.

Нерозривно дім "Шопард" пов'язаний і з Каннським фестивалем. Так, знаменита золота пальмова гілка (символ і нагорода фестивалю) належить авторству Кароліни Шойфель, яка сьогодні разом з братом управляє будинком "Шопард". Кільця, підвіски і сережки з колекцій Будинку часто набувають гарнітурами, не є застарілою класикою. Зірки, які вибирають "Шопард"

Кільця, браслети, сережки та підвіски – ось незмінні супутники вечірнього образу голлівудських зірок. Безумовно, такі годинники і прикраси, які випускає дім "Шопард", не можуть не мати шанувальників серед знаменитостей. Так, дочка президента США Іванка Трамп віддає свою перевагу часикам з плаваючими діамантами. Найдорожча модель годинника The super Ice Cube належить таким супервідомим особистостям, як Елтон Джон, Шарліз Терон, Кейт Мосс. Девід Бекхем вибрав ці години для зустрічі з королевою Великобританії, а Єва Херцігова вигулювала їх на червоній доріжці в Каннах. Часто у вухах знаменитостей можна побачити сережки "Шопард", наприклад на Пенелопу Крус або Дитя фон Тіз.

До речі, Єва Херцігова, Джейн Фонда, Дженніфер Лоуренс є прихильницями цих прикрас, часто підбирають їх до свого вбрання для виходу в світ.



Категория: Мода