Франко Москіно: біографія, фото, особисте життя, історія бренду, дата та причина смерті


Опубликованно 27.11.2018 00:44

Франко Москіно: біографія, фото, особисте життя, історія бренду, дата та причина смерті

Його фантазія не знала меж, він не хотів приймати рамки пристойності, а найважливішим критерієм для створення одягу вважав якість використовуваного сировини. "Бунтар", "клоун", "пустотливий хуліган", "антигерой модної індустрії" – такі компліменти отримував модельєр від своїх колег, а зраджені прихильниці розкуповували його колекції за лічені години у спробах створити неповторний екстравагантний образ.

На фото Франко Москіно – людина, який посилав моду до біса, але при цьому ставав все більш популярним в цій індустрії. Початок

Він народився в маленькому містечку в 1950 році. Вже в дитинстві Франко проявив талант, який згодом став для нього щасливим квитком у світ моди. Москіно любив малювати. Все, що оточувало хлопчика і все, про що він мріяв відбивалося на папері. Свої картинки молодший член родини Москіно приправляв буйством фарб і часткою фантазії. Можливо, батьки думали, що синові судилося стати великим художником. Але життя внесло корективи в долю талановитої дитини.

Смерть батька підкосила фінансовий стан сім'ї. Франка, вимушено став годувальником, заради заробітку брався за будь-яку роботу. Незважаючи на втому, він продовжував малювати, а після закінчення школи поступив в міланську Академію витончених мистецтв. Велике місто відкрив величезні перспективи. З грошима було туго і для оплати навчання. Але завдяки своєму таланту Франка з легкістю знаходить підробіток. Франко Москіно створює декорації та ілюстрації для глянцевих журналів і видань, у тому числі, для Linea Italiana і Harper's Bazaar. Ось так потреба в заробітку привела його у світ моди.

Юний модельєр з легкістю заводив друзів і зав'язував потрібні знайомства. Приголомшливе почуття гумору і тонка іронія подобалася людям, і незабаром він здобув популярність в колах фешн-видань. В 19 років отримав запрошення стати ілюстратором колекцій самого Джанні Версаче. Хлопець з радістю погодився і протягом шести років працював поруч з великим дизайнером, осягаючи ази модної індустрії під чуйним керівництвом маестро. Біографія Франко Москіно: шлях до успіху

Вже тоді, малюючи ескізи, він дозволяв собі вольності, які здобули скандальну славу. Але Джанні як ніхто інший розумів, що скандал – це відмінний піар. Тому негайно запросив юнака для розробки рекламних кампаній для свого Будинку моди.

Роки поряд з Джанні Версаче стали якоюсь школою теорії і практики, які Франка засвоїв з легкістю. Але не все, що пропонував великий маестро, юнак прийняв із захопленням. Спільно вони займалися створенням непристойно розкішних нарядів, але Москіно мріяв про легкому одязі, яку можна було б носити на вулиці.

У 70-х роках мода перетворилася на мистецтво. Розкішні моделі могли собі дозволити лише багаті люди. Ось тут виходець із середніх верств населення вимовляє зухвалу для того часу фразу:

Модно те, що вам подобається!

Такий шлях обрало юне обдарування – Франко створювати комфортну і більш демократичну вуличну одяг. Зоряний час

У 1978 році Франко перейшов працювати в Cadette. Тут він випустив свою дебютну лінійку, яка проіснувала аж 11 сезонів, тобто 5 років. Вона ніяк не вписувалася в рамки традиційної моди. Ніхто в світі не робив нічого подібного. Це був початок, а робота над колекцією визначила стиль, який згодом стане переслідувати модельєр.

Саме в Cadette сталася доленосна зустріч з Росселлой Джардіні. У той час вона співпрацювала з Ніколо Труссарді. Мабуть, це був найважливіший момент у житті Франка. Що тут приховувати, спочатку молодий чоловік не сподобався дівчині. Але це не завадило прийняти пропозицію про спільну роботу. Вона стала асистентом у створенні колекцій Cadette, потім, перейшовши в Botega Veneta, відповідала за випуск аксесуарів та взуття, а після їх тандем перейшов у щось більше. Росселла Джардіні стала для Франко Москіно дружиною, другом, соратником і улюбленою музою. Вони були нерозлучні до самої смерті. Сумного моменту в її житті передували 11 років успіху, протягом яких модельєр прагнув якщо не зруйнувати, то грунтовно "розхитати" приїлися і нудні підвалини світу моди.

Багато хто називає його стиль classico con twist. Визнаємо, він не створював нових тенденцій і форм, а брав за основу класику і від душі потішався над нею. Незважаючи на це Росселла жодного разу не пошкодувала про зробленому виборі, а через кілька років сказала:

З Франка я потрапила в екстравагантний, чудовий і дивний світ. Moschino: історія бренду

Франко Москіно з часом розуміє, що пустощі у світі моди – його "фішка", і вирішує на цьому заробити. Ідея створення власної марки давно витала в голові, але постійна зайнятість заважала займатися такими приземленими справами.

Саме Росселла переконала Франка відкрити Будинок моди, і вже в 1983 році на світовий фешн-арені з'являється фірма Moonshadow і реєструється бренд Moschino Couture. З тих пір про нього заговорили не тільки в Європі, але і далеко за її межами.

Молодий бунтар зовсім не шанував заведених канонів моди. Він створював одяг всупереч здоровому глузду. Франко Москіно здорово тішила галас навколо його імені – колеги невтомно тріщали про те, що він ганьбить моду своїми новаторськими божевільними ідеями. Але, тим не менше, кожна колекція користувалася надзвичайним успіхом та популярністю серед вдячної публіки. У результаті критика стала невід'ємною частиною творчості модельєра. Але його це мало хвилювало. Він досяг своєї мети – зруйнував штампи і висміяв поклоніння моді. Колекції

Дизайнер черпав натхнення з найбільш дивних джерел. На фоні розкоші й загальної марнотратства того часу, він зміг досягти виразності, використовуючи елементи сюрреалізму і грамотно поєднуючи кольорів і фактури.

Фламенко, великі моголи, квіти – все перемішалося в осінній колекції 1996 року. У ній також було представлено маленьке чорне плаття (зрозуміли, в чию сторону насмішка?) з численними воланами і червоною трояндою на попереку, східні туніки з візерунчастого шовку і шкіряний тренч з принтом, що нагадує килим.

У 1997 році показ Франко Москіно відкрила модель в строгому чорному костюмі і головному уборі з численними трояндами. Але велике захоплення викликали три сукні, які, опинившись поруч, створили образ Тадж-Махала.

Джерелом натхнення для колекції 1999 року став фільм "Маска Зорро". На авансцені з'явилися манекенниці в костюмах для фехтування, а після – моделі в чорних сукнях, прикрашених кистями, ярусами воланів, плетеним мереживом і численними розрізами.

Сезон весна-літо 2001 року пройшов під іспанські мотиви, смужки чорного, білого і червоного кольорів, а також фірмового горошку. Вечірнє плаття своїми оборками на плечі і подолі, що нагадує костюм танцівниці фламенко, прикрасили малюнком з кольорових обкладинок журналів. Ця модель стала "білою вороною" серед шкільних костюмів з вузькими краватками, чорними блейзерами, надягнутих поверх жилетів.

Колаборації

У 2007 році спільно з Max Safety Fashion бренд Moschino для 65-ї річниці Міланської виставки EICMA випустив серію мотоциклетних шоломів.

У 2009 Пікс Лотт і "Москіно" розробили лінійку футболок-топів. Лімітована колекція була виконана в сірому кольорі і декорована строчками з пісень вокалістки. Вартість кожної футболки становила 6 380 рублів (85 євро). Стати володарем ексклюзивного одягу можна було через офіційний сайт. Всі гроші з продажу направили у благодійний фонд, створений на підтримку людей, які страждають від синдрому Пертеса.

У 2011 році спільно з фірмою Kartell, що спеціалізується на пластикових меблів, була створена капсульна колекція балеток з пластмаси.

В 2005 була розроблена одяг від Франко Москіно для найпопулярнішої в світі ляльки – Barbie.

У 2016 році з'явилося три дизайну банок Coca-Cola Light Loves Moschino у вигляді коров'ячої шкури, сердечок на рожевому тлі і таблиці для визначення якості зору.

А 2018 став роком колаборації з H&M. "Мультиплікаційний кутюр" – так охарактеризував вихід на подіум героїв Warner Bros., Disney і Nickelodion креативний директор бренду – Джеремі Скотт. Колекція була представлена одягом не тільки для людей, але і для тварин. Господарі собак можуть придбати для своїх вихованців два види худі і нашийник з повідцем.

Завісу опущено

Причиною смерті Франко Москіно стали ускладнення від Сніду. Він помер у 1994 році, коли йому було всього лише 44 роки. До останніх днів талановитий модельєр залишався заповзятливим бізнесменом: встиг запустити еко-лінію під назвою Ecouture!, замінити справжнє хутро на штучний і зібрати велику суму для благодійної організації, що надає допомогу дітям у боротьбі зі Снідом.

Декор у вигляді англійських шпильок, пластикова яєчня, шуби з плюшевих ведмедів, вечірні вбрання, прикрашені Міккі-Маусом, пародії на Chanel, шовкові блузи, пропалені праскою – це лише мала частина тих "сумасшествий", які дозволяв собі Франко Москіно при створенні колекцій. Він з легкістю умовляв манекенниць дефілювати задом наперед, а глядачам пропонував закидати помідорами не вподобаних моделей. Життя після смерті

Через рік після смерті чоловіка Росселла Джардіні, яка стала на чолі бренду Moschino, випускає жіночий квітковий аромат Cheap & Chic. Реклама парфумів більше нагадувала інструкцію:

Нанесіть аромат на шию, зап'ястя, декольте, кінчик носа, потім з байдужим виглядом пройдіться повз цікавить вас, чоловіки, ніби не помічаючи його. Рекомендуємо доводити чоловіка до кипіння повільно. Але якщо у вас мало часу, прискорте процес з допомогою провокують поглядів і швидкоплинних фраз. Не розпорошуйте Cheap and Chic поблизу від надмірно гарячих тіл! Це небезпечно! Moschino не несе відповідальності за неправильне використання аромату. Розпорошуйте парфум з обережністю — на вашу вудку може попастися більше чоловіків, ніж вам хотілося б!

У цьому ж році з'явилася оптика сонцезахисна для чоловіків і жінок. У 2000 випустили колекцію одягу для маленьких покупців – дитяча лінійка Moschino Kids. У 2005 бренд створив концертні костюми для туру Кайлі Міноуг під назвою Showgirl – The Greatest Hits Tour. В 2006 "Москіно" бере участь у розробці спортивного одягу для учасників церемонії відкриття Зимових Олімпійських Ігор, які проходили в Турині.

Завдяки Росселі Джардіні, Moschino не припинив своє існування. Дружина успішно продовжила бізнес, а в 2013 році передала його в надійні руки. Джеремі Скотті не зрадив головну мету та ідейну філософію людини, який відкрито, сміявся над тими, хто став жертвами фешн-індустрії, але навряд чи міг уявити, що саме вони зведуть його колекції в ранг фетишів. Автор: Мукаддас Баратова 24 Листопада, 2018



Категория: Мода