Японські дизайнери одягу: найвідоміші і популярні бренди


Опубликованно 16.11.2018 11:42

Японські дизайнери одягу: найвідоміші і популярні бренди

Японська мода — це не тільки кімоно, строгість силуету і данина традиціям. Це ще і синтез Сходу і Заходу, данина поваги до власної історії і черпання натхнення з різних куточків світу. Авангардизм і практичність, естетика і якість — японські дизайнери одягу заслужено шануються своїми шанувальниками і шанованими критиками світового рівня. Кензо

Кар'єра Такада Кензо почалася в 70-х роках минулого століття. Саме тоді відбувся дебют колекції модельєра і відкрився перший магазин під назвою "Японські джунглі". До цього дизайнер просував ідею японської одягу у французькому журналі "Ель". Однак визнання специфічного художнику прийшло далеко не відразу.

Європейські критики не визнали свободу крою, яскраві кольори і східний орнамент моделей Кензо. Однак завзятість і віра в себе допомогли досягти екзотичному дизайнеру заповітної мети. У 1976 році Такада зареєстрував власну лінію одягу, яка згодом вилилася в кілька лінійок, що остаточно зміцнило позиції Кензо в європейській моді.

80-ті роки ознаменувалися буйством фарб. Колекції одягу японського дизайнера динамічні і яскраві, що йде врозріз з типовою для європейців сірістю в осінньо-зимовий період. Про своєму стилі у той час Кензо говорив так:

Всі дерева зелені. Ми бачили стільки зелених дерев, що забули: дерева бувають рожевими! Але якби всі дерева були рожевими, я показав вам зелене дерево.

Саме під таким девізом відбулося відкриття лінії чоловічого одягу та кілька показів у Парижі.

Стиль Такада Кензо — це поєднання непоєднуваного, яскравість кольору, верховенство японського орнаменту, відсилання до природи і футуристичні принти. Смужки, квіти і клітини на багатошаровому обсязі — неповторний авторський почерк. Кензо — це еклектика, яка увірвалася східним бризом в європейське затишшя. Иссей Міяке

Иссей Міяке значущий серед відомих імен японських дизайнерів одягу. На момент переїзду в Париж (1965) у нього вже була своя колекція під назвою "Поема з тканини і каменю". Проживання у столиці світової моди дозволило молодому автору відвідувати Школу при Синдикаті і працювати асистентом в будинках Гі Лароша і Юбера де Живанши. Після знайомства з європейською естетикою Міяке відправився за натхненням в Штати.

1971 - це рік народження власної марки Іссея — "Студії дизайну Міяке", а також вихід колекції одягу від автора, який відбувся. Вимоглива публіка високо оцінила прості майки з зображеннями Дженіс Джоплін, Джиммі Хендрікса та членів якудза. До Іссея ніхто не прагнув грати на змішуванні західних і східних віянь.

Одяг дизайнера успадкувала простоту і комфорт від японського стилю, а також динамічність укупі з незвичайними принтами від європейського. Це дозволило Міяке заявити про себе в обох модних світах. Особливістю авторського стилю Іссея є можливість трансформувати одяг. Це знайшло відображення в його чергової колекції "Шмат тканини".

"Без винахідливості тих, хто буде її носити, мій одяг - не одяг. У ній передбачається простір для фантазії споживача, який зможе зрозуміти її по-своєму", - зазначив модельєр.

Поєднання Заходу та Сходу – це відмінна риса стилю Міяке. Однак автор не зациклюється тільки на ній. Його філософія полягає в постійному пошуку нового за умови запрошення шанувальників у світ моди через можливість трансформувати одяг. Тадаші Шоджі

Японський дизайнер одягу Тадаші Шоджі проголосив вишуканість, якість і благородство у вечірній моді. У свій час майстер витонченості пройшов курс образотворчого мистецтва в Токіо і стажувався у Дзіро Такамацу — відомого художника, який задавав тон японського мистецтва в 60-х роках минулого століття. Після набуття досвіду на Батьківщині, Тадаші вирішив розширити горизонти своєї уяви через навчання в Університеті Лос-Анджелеса і співробітництво з Біллі Уиттеном.

Віттен був найпопулярнішим художником по костюмах в 70-ті роки. Завдяки взаємодії з ним, Тадаші отримав можливість розробляти одяг для зірок, імена яких не забуті досі. Елтон Джон, Ніл Даймонд, Стіві Уандер — всі ці люди хизувалися в костюмах від Уиттена.

Після отримання диплома Тадаші оцінив ситуацію в світі краси і прийшов до висновку, що вечірня мода переживає певну кризу. Серед екстравагантних і часом викликають моделей не знаходилося по-справжньому гідних і вишуканих нарядів для представниць прекрасної статі. У 1982 році японський дизайнер заснував свою лінію одягу "Тадаші Шоджі".

Перша колекція викликала захоплення як у критиків, так і у колег по цеху. Витончена простота, елегантність і некричащая розкіш — Тадаші заявив про себе як майстер, дарує жінкам гідну красу. Своєї лінії художник дотримується до цих пір. Натуральний шовк, венеціанське мереживо і ручна робота залишаються авторським почерком будинку Тадаші. Мотохіро Танджі

Мотохіро Танджі — японський дизайнер в'язаного одягу, ставить на перше місце функціональність, асиметрію і елегантність. Кардигани з об'ємними комірами, жіночні жакети, сексуальні сукні та светри нестандартного дизайну — почерк майстра естетичний і пізнаваний. Велика в'язка, незвичайні коси, бахрома і волани — знак стилю, а натуральна вовняна нитка дарує тепло і комфорт.

Йодзі Ямамото

Йодзі Ямамото був першим японським дизайнером концептуальної одягу, який поєднав її зі спортивним напрямком. В його працях можна простежити вплив манги і анімалізму, а байкерська тематика здатна існувати в неймовірних обсягах чорного при збереженні функціональності.

На рахунку дизайнера кілька ліній одягу, спільний проект з "Адідас" і колекція абсолютно дивовижних в своїй незвичності жіночих капелюхів. Попит на вироби від Ямамото по всьому світу служить однозначним визнанням цього генія художника.

Хірокі Накамура

Хірокі Накамура — японський дизайнер не лише одягу, а також взуття і аксесуарів. Крім своєї Батьківщини, він отримав визнання в Парижі і Нью-Йорку, що швидко забезпечило йому світове визнання. Вимоглива публіка обох статей встигла оцінити любов майстра до натуральних матеріалів і безперервну мінливість.

Концептуальна чоловіча лінійка "Індиго Кемпінг Трейлер", жіноча лінія WMV і дітище Накамура — компанія Висвим — це постачальники високотехнологічної і зручного одягу. Стиль дизайнера — данина поваги американським і японським традиціям, а також запозичення народної стилістики у північних народів.

Якість, комфорт, екологічність, висока зносостійкість — авторський стиль Накамура. Проте майстер не чужа епатажність, адже саме він є автором таких відомих фешн-мемів, як величезний чорний пуховик (розмір 15XL), гігантська джинсова куртка (розмір XXXXL) і парасольку площею 418 квадратних метрів. Норіюкі Шімізу

Норіюкі Шімізу — відносно новий представник японського дизайну. Він менш претенциозен, ніж його колеги, яким, як правило, властивий або авангард, або відхід у функціональність.

Ще будучи студентом Коледжу моди, Шімізу створював запам'ятовуються принти для багатьох відомих японських будинків. Однак, ставши самостійним автором і заснувавши власний бренд "Ім'я", майстер віддав перевагу нетиповим для Японії мінімалізму, який грав за рахунок невеликих нестандартних вкраплень в дизайн моделей.

Останнім часом Шімізу почав вносити дещо інше різноманітність у свій бренд. Деконструктивізм і асиметрія, суміщені з духом Північної Африки та Шрі-Ланки, яскраві фарби — нові віяння в творчій душі автора, представлені широкому колу шанувальників.

Акіко Аокі

Акіко Аокі — висхідна зірка на небосхилі японської моди. Дівчина заснувала свій однойменний бренд в 2014 році і вже встигла заявити про себе на Токійській тижня мод. Її стиль можна порівнювати з типовим японським дизайном. Синтез національної африканської і азіатської культури, грамотно адаптований під повсякденні потреби, був тепло прийнятий критиками моди і колегами початківця дизайнера. Повернення до коріння і перейняття чужого досвіду - ось за чим майбутнє, на думку Акіко Аокі. Автор: Кожевнікова Дар'я 16 Листопада, 2018



Категория: Мода