Мода 90-х років: чоловічий і жіночий одяг, аксесуари, взуття


Опубликованно 10.08.2018 02:40

Мода 90-х років: чоловічий і жіночий одяг, аксесуари, взуття

Стиль дев'яностих дізнається кожен, кому "пощастило" побачити цей період. Його характерні риси періодично проникають у сучасну моду. Найпопулярнішим гаслом того часу була фраза: "Будь самим собою", тому всі модники намагалися їй слідувати, ні на кого не звертаючи уваги. Це був час прагнення до самовираження і свободу, яке знайшло своє відображення в макіяжі, зачісці, макіяжі та одязі.

Оскільки тенденції поступово повертаються, розглянемо детальніше, якою була мода 90-х років в Росії, і виділимо основні прикмети епохи. Стиль гранж

Що це таке? Гранж характеризується масивними важкими черевиками, байковою сорочками з витягнутими рукавами, куртками-косухами, кедами, рваними джинсами, а в жіночому варіанті - мішкуватими чоловічими штанами і безрозмірними светрами. Все це пішло від дизайнера Марка Джейкобса, який на подіумі в 90-е представив колекцію, в якій були картаті сорочки, спеціально неакуратно пов'язані светри, м'яті сукні і асиметрично полинявшие футболки. Денім

Джинсова тканина вважалася "останнім писком" моди в 90-ті роки. І мова йде не тільки про спідницях, шортах і брюках, але і про все, що завгодно: сарафанах, комбінезонах, куртках. А найбільш улюбленими і популярними були взуття, аксесуари та сумки з джинсовим принтом або з деніму.

Дев'яності були епохою не тільки гранжу, але і хіпі, мілітарі, спортивного стилю і мінімалізму. І у всіх цих стилях денім грав ключову роль. Особливу симпатію люди відчували до "варенкам". Для цього джинси, пов'язані в кілька вузлів, варили у великих каструлях з хлоркою і содою. Не варто описувати того неприємного різкого запаху, який стояв після цього в квартирах, але модники 80-90-х років пам'ятають його і донині. Але результат того коштував. Яскраві аксесуари

Кільця, браслети, великі кольорові сережки могли бути сплетеними з ниток, металевими, дерев'яними, пластиковими. Дуже помітна прикмета того часу - зроблена з пластикових ниток кольє (прообраз чокера) і пластикові значки. Розпрощався з образом виключно спортивного атрибуту інший модний тоді аксесуар - кольорова трикотажна пов'язка на голову. Її могли носити з хвостом, під начісування і просто з розпущеним волоссям. До речі, в моді були величезні начоси, хімічна завивка і чубчика, які модниці підкручували всередину і рясно поливали лаком для волосся.

Спортивна атрибутика

В моду увійшли куртки-бомбери (горезвісні "олімпійки"), штани з лампасами і кросівки. Такий одяг сміливо миксовали з більш нейтральними по стилю сукнями або джинсами. Принти

В 90-е роки в моді (фото далі) були речі з принтами, причому чим яскравіше, тим краще. Особливою любов'ю користувалися написи англійською та анімалістичні принти: тигр, зебра, леопард.

Самі модні футболки та сукні були обов'язково прінтованнимі. Крім написів, в Росії популярністю користувалися зображення героїв мультфільмів: Баггс Банні, Гуффі, Міккі Маус, а після випуску фільму "Титанік" магазини і ринки заполонили топи і футболки із зображеннями Кейт Вінслет і Леонардо Ді Капріо.

Неонові кольори

Напевно, немає нічого контрастніше в плані кольорів, ніж мода 90-х років. Одяг (фото далі) виглядала яскраво: фіолетовий, яскраво-оранжевий, канарковий, колір фуксії, салатовий - ні, це не були кольору виключно для вечірок, такі речі цілком могли носити кожен день. І не тільки жінки, але і чоловіки. Широкі плечі

У моді 90-х років одяг з об'ємними широкими плечима була в тренді. Вона ніби спеціально підкреслювала обтягнутий лосинами низ. Покрий курток і жакетів припускав наявність об'ємних підплічників. Хоча б одну таку курточку мріяла мати кожна модниця. Міні

Здавалося, міні-спідниці 60-70-х повинні канути в Лету, але не тут-то було: вони не тільки залишаються популярними (і носяться з колготками в сіточку), але й породжують інші "міні-речі": шорти і навіть футболки (ті самі "топіки"). Все це носили майже всі дівчата, незалежно від довжини і стрункості ніг.

Жіноча мода

Мода 90-х років дівчатам диктувала свої правила: потрібно було виглядати зухвало і сексуально будь-якими засобами. Щоб спокійно носити джинси таких фасонів і яскравих кольорів, жінки повинні були бути у формі. Шейпінг стає дуже популярним, а з одягу багато воліли "велосипедки", лосини. Хоча носили їх всі підряд, і не всі з цих дівчата замислювалися, як вони виглядають на їх фігурі.

Якщо оцінювати якість бойового розфарбування, характерного для дівчат дев'яностих, стає ясно, що вони намагалися наслідувати нашим зіркам і Мадонні. Легінси і лосини запаморочливих квітів носили з сукнями-футболками, туніками, джинсовими міні-спідницями і навіть пальто.

І дорослі, і діти обожнювали светри. Як правило, жіночий светр в той час був з ангори, а горловина була виконана як комір-хомут. Вони були прикрашені паєтками, бісером, намистинами або вишитими квітами. У 90-ті роки в моді був оверсайз, тому дівчата намагалися знайти в магазинах светри великого розміру, а якщо не знаходили, то купували що є і самі їх розтягували!

Миксовали такий об'ємний светр з кольоровими колготками або лосинами. Якщо на дівчині був надітий величезний плащ в стилі оверсайз, то було абсолютно неможливо здогадатися, яка фігура під ним. Але якщо подивитися на це з іншого боку, якщо в магазині не знайшли свого розміру, то можна було брати найбільший плащ - мішкуватий мода це допускала.

Як було згадано раніше, макіяж 90-х років в самому прямому сенсі слова можна було б назвати «бойової розфарбуванням». Фарбуватися помітно і яскраво було абсолютно нормальним і для знаменитості, і для жінки на периферії. Акцент робився на все: і на очі, і на губи. Темна помада, кольорова підводка для очей, тіні для повік з перламутром, вузькі брови, немов ниточки - це макіяж в стилі 90-х. Ніхто і не замислювався про те, що потрібно виділяти щось одне - або очі, або губи. Прикрашали все відразу, та яскраві. Чоловіча мода

Чоловіча мода 90-х років теж була досить специфічною. Must have для будь-якого чоловіка дев'яностих - светр з орнаментом. У такому светрі відправлялися хоч куди: чи можна на відпочинок за місто, а можна і на роботу, поєднуючи з джинсами або класичними брюками. А найсміливіші могли носити його навіть зі спортивними штанами!

Самі штани і джинси для чоловіків були досить широкими. Особливу симпатію у чоловіків викликали "банани" на резинці і строгі брюки, які мали складки біля пояса. Чоловіча мода 90-х років (фото в статті) була не такою зухвалою, як жіноча.

Модно було проявляти свій бунтарський дух, тому іконами стилю були Юрій Шевчук, Віктор Цой, Ігор Тальков і, звичайно, зарубіжні рок-ідоли, такі як Курт Кобейн з його гранжевой недбалістю: картаті сорочки, об'ємні светри, рвані джинси і розтягнуті несвіжі майки.

Модними чоловічими аксесуарами тих років вважалися електронні годинник з металевим ремінцем і барсетка. Люди заможні вважали за краще показувати свій достаток з допомогою кілець і масивних золотих ланцюжків.

Чоловіки дев'яностих масово фанатіли по спортивному одязі. І це далеко не завжди було виявом великої любові до спорту. Одяг або тренувальний костюм з зображенням логотипів Nike, Adidas, Reebok (найчастіше куплені задешево на найближчому ринку) стали частиною образу на кожен день.

Взуття – кеди або кросівки. Крім "цінності" та зручності, спортивні костюми популяризувалися завдяки поширенню "кримінальної хвилі" серед населення. У 1990-ті роки борці, боксери і майстри інших єдиноборств об'єднувалися в групи для видобутку грошей будь-якими способами. Хтось хотів наслідувати цим міцним хлопцям, хтось боявся, а дівчата мріяли про те, як вони стають дружинами "романтиків з великої дороги". Сміх-сміхом, а це все підвищувало популярність спортивних костюмів.

Взимку молоді люди переодягалися в пуховики, які були надзвичайно незручними, важкими і товстими. Ну а восени і навесні чоловіки щосили хизувалися в шкірянках, під якими ховалися всі ті ж спортивні костюми.

Основним модним законодавцем дев'яностих став дизайнерський будинок Versace, представив у 1992 році свою нову колекцію: сірі брюки і малинові піджаки. Небачена досі комбінація поширилася дуже швидко. Дуже швидко яскраві піджаки стали виробляти і на російських фабриках, а не тільки в Китаї. Малиновий піджак символізував статус "господаря життя", успішної людини. Дизайнери намагалися пропонувати й інші варіанти кольорів – зелені, червоні, жовті, але вони не викликали такої реакції.

"Нові росіяни" блискавично стали підтримувати легендарний бренд, проте вони одягалися в підпільно зшиту копію, а не оригінал. Гардероб міг піддаватися змінам в залежності від ситуації: спортивні штани могли замінити штани, але піджак залишався незмінним. Взувалися чоловіки в класичні і вже стали тоді сверхмодными туфлі з гострим носом.

Прямою протилежністю кричущим тенденцій молодіжної чоловічої моди дев'яностих послужили ділові костюми з розширеною лінією плеча. Незважаючи на всю свою офіційність і строгість, ці костюми виглядали непрезентабельно на звикли носити демократичні ансамблі чоловіків. Важливими деталями в образі бізнесмена з 90-х були велика золота ланцюг на шиї і наручні електронні годинники.

Все, чим славилася чоловіча мода 90-х років, вдавалося знаходити завдяки фарцовщикам, дрібним торговцям взуттям, одягом і аксесуарами підробок відомих брендів. Таких торгашів іноземними речами було видно здалеку – вони надягали на себе лише "стильне", щоб показати, чим багаті. Автор: Софія Четверикова 5 Серпня 2018



Категория: Мода