Сценарій виїзної реєстрації шлюбу. Організація та оформлення виїзної реєстрації шлюбу


Опубликованно 04.11.2017 01:13

Сценарій виїзної реєстрації шлюбу. Організація та оформлення виїзної реєстрації шлюбу

Для багатьох людей саме весілля є головним днем у житті. Адже створюється нова осередок суспільства, і цей час закохані хочуть запам'ятати назавжди. Тому до дня весілля необхідно підійти з усією відповідальністю, ретельно продумати всі деталі, щоб в процесі одруження не виникло неприємних ситуацій. В даний час підвищену увагу виділяється реєстрації шлюбу. Багато молодята воліють офіційно ставати чоловіком і дружиною не в традиційному Рагсі, а де-небудь на природі.

Виїзна реєстрація шлюбу здобула популярність після виходу численних романтичних закордонних фільмів, де закохані на тлі красивого пейзажу вимовляють слова любові один одному. Однак на практиці існує величезна кількість підводних каменів, і щоб організувати все на вищому рівні, буде потрібно витратити багато сил і терпіння. Осібно в підготовці варто сценарій виїзної реєстрації. Його потрібно ретельно продумати і кілька разів перевірити. Детальніше про це читайте нижче.Що це таке?

Щоб ви приблизно уявляли, що собою являє виїзна реєстрація, окреслимо кілька фактів. По-перше, цей вид церемонії обійдеться дорожче, ніж традиційне одруження. Деякі люди готові відразу відмовитися після цього від пропозиції. Однак, якщо ви дійсно прагнете зробити цей день незабутнім, то не потрібно економити на самому відповідальному моменті. Адже можна пожертвувати чимось іншим, не настільки обов'язковим. Проведення виїзної реєстрації шлюбу не настільки сильно вдарить по кишені, щоб відмовлятися від мрії.

По-друге, досить складно організувати цей захід. Насправді, підготовка потрібна серйозна, але воно того варто. Тут можна знайти і переваги, адже не доведеться чекати своєї черги в Рагсі або бояться запізнитися на церемонію. Ніхто не буде вказувати, як правильно встати і що потрібно говорити.

По-третє, виїзна реєстрація шлюбу – відмінна можливість проявити фантазію для творчих людей. У традиційній ситуації у вас цього зробити не вийде, там сценарій не змінюється вже довгий час. На виїзді можна придумати все самому або ж скористатися послугами організатора.

По-четверте, комфорт гостей. Запрошені люди будуть відчувати себе вільно, їм не потрібно товпитися в холі Загсу, можна розмістити їх так, щоб усім вистачило стільців, а головне подія відбувалася на увазі.Організація виїзної реєстрації шлюбу

Всі розуміють, що створити і придумати весь процес з нуля досить складно. Для цього існують професійні організатори, які допоможуть зробити ваше свято незабутнім. І все ж, якщо людина вирішила спробувати зробити сам, то потрібно скористатися наступними порадами:Місце проведення торжества є досить важливою умовою красивої церемонії. Воно не повинно становити небезпеку, як, наприклад, обрив над морем. Краще вибрати гарну галявину, де можна розмістити всіх гостей, стіл і арку.Ведучий, що володіє харизмою і професіоналізмом, здатний зробити вечір прекрасним. Тому слід відповідально поставитися до вибору людини, який буде вести захід.Фуршетної стіл є обов'язковим атрибутом виїзної реєстрації. Адже гості можуть зголодніти, а невеликий перекус не зашкодить і нареченому з нареченою.Сценарій виїзною реєстрацією не повинен бути нудним і похмурим. Для цього не варто розтягувати слова привітань та подяки на півдня, можна лаконічно це організувати.Музику і прикраси варто підготувати заздалегідь, щоб до приїзду молодят вже все було готове до початку.Як проходить виїзна реєстрація шлюбу?

Варто зазначити, що ви маєте право самостійно вирішувати, як саме відбуватиметься цей захід. Однак є якийсь шаблон, яким користуються практично всі молодята. Про самому торжестві ми поговоримо досить детально, але спочатку позначимо всі в двох словах. Реєстрація починається відразу після прибуття закоханих на місце проведення заходу. Зазвичай церемонію проводять або в день весілля, або на добу раніше. Однак рекомендується це робити, коли є свідчення для виїзної реєстрації шлюбу на руках. Воно не відрізняється від звичайного, просто видається в іншому місці.

Спочатку прибувають гості, і реєстратор розсаджує їх: перші два ряди займають близькі родичі і друзі, потім люди сідають в хаотичному порядку. Всі чекають появи закоханих. Як тільки вони прибувають на місце, починається сам процес реєстрації. Вихід нареченого і нареченої – окреме мистецтво, іноді до вівтаря вони приходять рука об руку. Але цікаво, коли придумують різні фішки. Реєстратор виголошує свою промову, потім наречений з нареченою - клятви любові, після вони підтверджують свою згоду словом «так», закріплюють поцілунком, обмінюються обручками. Як бачите, офіційна частина сценарію виїзної реєстрації мало чим відрізняється від звичайної процедури одруження. Але можна спробувати додати креативу.Вихід нареченого

Найбільш творчі люди ретельно продумують кожен крок, тому вихід закоханих змушує гостей щиро здивуватися такому оригінальному підходу. Перед тим як наречений підійде до вівтаря, його друзі шикуються в чергу перед аркою. Після цього з'являється один з винуватців торжества. Він може вийти як під оплески, так і під спеціально підібрану музику для виїзної реєстрації шлюбу. Звичайно, другий варіант набагато цікавіше, так як дозволяється пустити в хід фантазію.

Наприклад, під енергійну музику наречений може постати в образі лихого хлопця, підкреслюючи це своїми рухами. Якщо ви хочете більш стриманий вихід, то для супроводу підійде знаменитий твір з фільмів про Джеймса Бонда. Наречений в такому випадку повинен бути одягнений відповідно і рухатися до вівтаря впевненою ходою мужньої людини. Якщо ж ви романтик, то можна вибрати класичну композицію.Вихід нареченої

Якщо наречений повинен показати свою силу, то наречена, навпаки, стриманість і скромність. Перед самим виходом близькі подружки стають уздовж арки, випереджаючи головна подія вечора. Дуже романтично і зворушливо виглядає той варіант, коли виводить наречену до вівтаря її батько.

Також красиво буде виглядати похід до свого обранця в супроводі маленьких дітей, в руках яких будуть букети квітів. Вони можуть розкидати троянди по доріжці, що буде ефектно виглядати. Непоганий варіант, коли дитина веде наречену за руку, а потім вручає нареченому. Якщо ви енергійна та мегапозитивная дівчина, можна вийти під ритмічну музику і обіграти цей момент рухами. Але варто пам'ятати, що для цього знадобиться відповідний одяг, тому цей варіант виглядає досить спірно.

Виїзна реєстрація шлюбу в Москві вже стала звичною справою. І талановиті ведучі вже давно заробляють непогані гроші. Але знайти таку людину складно. Роль ведучого неможливо переоцінити, тому до його вибору треба поставитися з усією відповідальністю.Реєстратор

Мова ведучого стає кульмінацією заходу, від цього залежить багато чого. Гості запам'ятовують останній етап, і якщо його провалити, то може зіпсуватися враження від всієї виїзної церемонії реєстрації шлюбу. Текст повинен бути прописаний для даного заходу, і відповідати його духу.

Багато провідні використовують невелику хитрість: вони розповідають про першу зустріч закоханих. Це практично безпрограшний варіант, адже неможливо не розчулитися під такі слова. Гості зустрінуть розповідь з схваленням, і молодята також згадають прекрасні моменти їхнього знайомства.

Мова ведучого кожен раз повинна бути унікальною, однак є загальні моменти, які дотримуються в ста відсотках випадків:починається висловлювання з привітання закоханих і гостей заходу;потім, звертаючись конкретно до молодятам, ведучий запитує про те, чи готові вони пов'язати своє життя один з одним;просить вимовити;потім, поки молодята обмінюються обручками, оголошення про створення нової сім'ї.

Текст для виїзної реєстрації шлюбу може бути написаний по-різному, це залежить від специфіки заходу, і його стилю. Ось кілька основних варіантів:Зворушливий. Цей матеріал ставить за мету гостей пробити на сльозу, емоційно натиснути, але в той же час розповісти про красивої історії кохання молодят.Романтичний. Тут особлива увага приділяється деталям, красивих слів і привітань. Однак є тонка грань між завченим текстом працівника Рагсу і романтичною промовою професійного ведучого.З гумором. Головне в цій справі – не перестаратися. Можна мова додати кілька добрих жартів, але вони не повинні бути вульгарними. Не варто сипати гумором щомиті, достатньо просто підняти настрій гостей і налаштувати їх на потрібний лад.Місце для проведення церемонії

Де провести виїзну реєстрацію шлюбу? Відповідь на це питання залежить тільки від польоту вашої фантазії. У теорії цей захід можна організувати в будь-якому місці земної кулі, головне – щоб вистачило грошей.

Наше завдання – розповісти про найбільш популярних місцях для проведення церемонії. Серед них:Галявина в лісі. Обстановка просто казка: навколо дерева, свіже повітря, чути спів птахів, всюди квіти. Стіл, стільці і арку можна поставити в будь-якому місці. Єдине, потрібно подбати про те, щоб трава не забруднила сукню нареченої.Пляж. Дуже романтичне місце, на тлі хлюпочуться хвилі, відчувається морський бриз. Тільки пісок не дуже хороша дорога для нареченої, тому рекомендується встановити спеціальний майданчик.Замки. Дороге задоволення, але зате місця шикарніше ви не знайдете. Закохані відчують себе принцом і принцесою, адже реєстрація буде проходити в історичній садибі.Ресторан. Це більш універсальне місце, враховуючи той факт, що практично у всіх ресторанах є дворик, де можна все організувати. Якщо ж несподівано пішов дощ, можна перенестися в приміщення для продовження банкету.Теплохід. Варіант досить хороший, адже що може бути романтичніше. Ви повільно пливете, а навколо незабутні краєвиди, і це найбільш щасливий день у вашому житті.Як оформити захід?

Якщо ви організуєте собі свято, то і це питання повністю на ваш розсуд. Оформлення виїзної реєстрації шлюбу – справа смаку і переваг. Можна найняти спеціальну людину, який підкаже вам, що і як краще прикрасити. Благо, в даний час з цим немає ніяких проблем. Існує величезна кількість компаній, які займаються організацій та оформленням свята.

Якщо говорити про класичному варіанті, то практично завжди присутня красива арка, прикрашена живими та штучними квітами. Також можна додати різні кульки, стрічки і т. д. Арка – чи не основний атрибут виїзної реєстрації, тому варто поставитися до її оформлення з усією серйозністю. Що стосується доріжки, яка веде до вівтаря, то її можна прикрасити так само, як і арку. Напрямок обумовлено тематикою вашого торжества. Зазвичай доріжку прикрашають квітами, свічками, красивою тканиною та іншими цікавими деталями.

Виїзна реєстрація шлюбу в Москві здобула популярність. Тому можна використовувати вже готові дизайни, просто адаптувавши їх під ваш захід.Вибір ведучого заходу

Вище ми вже говорили про важливість ролі людини, яка являє собою торжество. Він один здатний влаштувати таке шоу, яке гості не забудуть ніколи. Офіційна виїзна реєстрація шлюбу в Підмосков'ї або в будь-якому іншому місці пройде на вищому рівні, якщо буде грамотний церемоніймейстер. Він може запалити гостей, налаштувати їх на потрібну хвилю, і торжество пройде на вищому рівні.

Читати без вираження заготовлений заздалегідь текст може кожен, а от красиво піднести свою промову, щоб у кожного здригнулося серце, зможуть лише професіонали. Якщо у вас специфічна церемонія, то можна запросити на роль ведучого театрального актора, який зіграє будь-яку роль. Це може виглядати досить цікаво, то більшість людей віддають перевагу все ж таки класичний варіант. Ведучий повинен бути одягнений в костюм, володіти почуттям гумору, харизмою, а також вміти з виразом підносити свій текст оточуючим. Не варто недооцінювати роль реєстратора, краще відразу сприймати цю справу всерйоз і знайти кваліфікованого церемоніймейстера.Вибір музичного супроводу

По суті, у закоханих є два варіанти: жива і нежива музика. Найчастіше використовується другий варіант, так як він значно дешевше, і ви можете скласти список тих пісень, які вам подобаються. Музика для виїзної реєстрації шлюбу повинна бути романтичною, налаштовувати гостей на урочистість церемонії. Не можна обійтися без головної мелодії весіль – маршу Мендельсона.

Якщо у вас є фінансові можливості, то спробуйте запросити на реєстрацію живий оркестр. Відчуття будуть зовсім інші, адже така музика більш надихає, і звучить досить красиво. Такий крок дозволить створити особливу атмосферу свята, а захід приречена на успіх.Виїзна церемонія

Щоб уявити, як по-справжньому проходить цей захід, ми наведемо приблизний сценарій виїзної реєстрації. Відразу варто відзначити, що якщо у вас немає досвіду, краще довірити організацію свята досвідченому професіоналу, адже він зможе скоординувати торжество, і провести його на найвищому рівні.

Для початку розповімо, як проходить збір гостей. Вони прибувають заздалегідь, завжди по-різному, тому адміністратор, зустрічає запрошених, повинен бути заздалегідь на місці. Після прибуття гостей, їх проводжають в зону відпочинку і розваг. Там необхідно розташувати фуршетний стіл на випадок, якщо хто-небудь зголодніє. Збір гостей зазвичай займає близько півгодини, розраховуйте приблизно на такий час. Коли залишається 5-7 хвилин до початку реєстрації, адміністратор запрошує гостей зайняти свої місця.

Потім настає головний момент заходу – розпис молодят. У більшості випадків це відбувається приблизно однаково. Першим до вівтаря підходить церемоніймейстер, вітає всіх гостей і оголошує початок торжества. Після цього друзі нареченого і подружки нареченої шикуються уздовж арки, організовуючи якийсь коридор. Настав час появи нареченого. Його вихід обговорюється заздалегідь, зазвичай це відбувається під музику. Після цього на червоній доріжці з'являється наречена.

Потім, коли все на місці, церемоніймейстер починає виголошувати свою підготовлену промову з морем привітань і хвалебних слів. Ведучий просить молодят обмінятися кільцями, і поставити розпису на весільній грамоті. Настав час клятви закоханих. Вони готують заздалегідь, потрібно дотримуватися правила: це має бути щиро, і недовго по часу. Адже в іншому випадку гості занудьгують. Ведучий оголошує про створення нової сім'ї, молодята танцюють перший танець, а в цей час їх обсипають пелюстками троянд.Фотосесія

До цього питання люди ставляться по-різному. Для кого-то фотосесія – обов'язкова частина торжества, а комусь достатньо зробити кілька фотографій з чоловіком і з батьками. У першому випадку молодята фотографуються на тлі природи близько години, при цьому підключаючи інших гостей. Перевага цього методу в тому, що за підсумком буде багато знімків, на які в майбутньому можна буде дивитися і згадувати цей прекрасний день. Другий варіант теж прийнятний, адже можна буде скоріше приступити до святкування весілля.

Багато роблять таким чином: спочатку - фотосесія, а потім - офіційна реєстрація шлюбу. Але в такому випадку зручно проводити церемонію в Загсі. А от якщо ви вирішили здійснити свою мрію і розписатися на тлі природи або красивого пляжу, то і знімки можна зробити там же.

День весілля повинен запам'ятатися надовго, адже це дуже відповідальна подія, до організації якого слід ретельно підготуватися. Закохана пара утворює осередок суспільства, яка носить назву сім'я. Виїзна реєстрація шлюбу допоможе залишити незабутні враження, адже ви самі створюєте її і можете виконати всі свої бажання.



Категория: Отношения