Молодіжний стиль одягу. Мода для дівчат і хлопців
Опубликованно 16.11.2018 11:42
Коли ще експериментувати зі своїм стилем, якщо не в молодості?! Підлітки і молодь багато часу приділяють одягу, адже вона для них головний інструмент самовираження. У певному віці людини долають дві протилежні думки: «як бути унікальним?» і «як бути в тренді, бути як всі?». Пошуки відповідей призводять до того, що з'являються все нові різновиди молодіжного стилю одягу, яка б відображала настрій, захоплення, музичні пристрасті, світогляд. Розповімо про те, що це таке «молодіжний стиль», яким він буває і як його носити.
Поняття «молодіжний стиль»
Як вже зрозуміло з назви цього напряму, воно пов'язане з людьми у віці від 13 до 23 років. Це самий суперечливий, різноманітний, яскравий і цікавий стиль. Як і сам вік, повний несумісних бажань, пошуків, нестандартності і конформізму. Молодіжний стиль одягу неможливо описати або розкласти по поличках, тому що це ціла плеяда напрямків, пов'язаних з різними субкультурами, з музичними течіями, з ситуаціями, з різними захопленнями. Стиль в одязі – це певний спосіб виразити своє світовідчуття.
З 50-х років 20 століття молодь почала виходити на нові позиції в соціумі. Вона хотіла впливати на політику, світопорядок, відстоювала свою свободу самовираження. Так з'являється рух хіпі, яке виражало протест проти буржуазного світу, та форму протесту брала навіть одяг. Слідом за модою «дітей квітів» молодіжні субкультури почали рости, як гриби після дощу. Рокери, панки, готи, емо – це був тільки початок. Кожен напрям має свої уявлення про те, як потрібно одягатися. На початку 21 століття кількість молодіжних напрямів в одязі вже важко підрахувати. Але все-таки у них є певні спільні риси.
Головні ознаки
Будь-який стиль одягу об'єднаний якоюсь загальною ідеєю. Для молоді це свобода. В юному віці люди не хочуть підкорятися усталеним правилам, вони шукають свій шлях. Тому молодіжний стиль одягу для дівчат і юнаків – це спосіб відстоювати своє право на свободу бути собою. Другою рисою напрямку є прагнення до індивідуальності. Молодь хоче всьому світу показати, які вони, продемонструвати свою унікальність і зробити це за допомогою одягу простіше всього. Як не дивно, сучасні молоді люди об'єднуються ще і тяжінням до комфорту. Вони виросли в умовах дуже зручною, облаштованій життя, і відмовлятися від цього не готові навіть на догоду моді. Ще однією рисою цього стилю є прагнення до оригінальності. Молодь намагається зруйнувати всі існуючі канони. Звичайно, вона не готова до революцій, але хоче показати свою опозиційність по відношенню до попереднім поколінням хоча б в манері одягатися.
Види молодіжного стилю
Розібратися в різноманітті напрямків у світі молодіжної моди непросто. Так як процес формування стилю ще активно продовжується, то поки важко говорити про якусь чітку систему підстилів і напрямків. Однак можна скласти приблизний перелік сучасних молодіжних стилів одягу серйозно заявляють про себе у сучасній моді. До них відносяться: гранж; хіп-хоп; мілітарі; спортстайл; бохо-шик; стритстайл.
При цьому унікальність сучасної ситуації полягає в тому, що і більш старі стилі панк, хіпі, готів) нікуди не зникли, і у них є свої шанувальники. А крім того, серед молоді завжди є ті, хто знаходить своє самовираження в звичних «великих» стилях: романтичному, кантрі, спортивному, навіть класичному.
Тенденції молодіжного стилю
В одязі молодого покоління є свої тенденції, які поширюються на всі напрямки стилю. До найбільш актуальним сучасним трендам можна віднести наступні: унісекс. Відбувається стирання чіткої грані між жіночим та чоловічим одягом. Всі носять приблизно одні і ті ж речі: джинси, сорочки, футболки, в одних і тих же кольорах і фасонах; багатошаровість. Молодь любить носити одночасно кілька речей, це дозволяє швидко змінити образ у відповідності з ситуацією. Ця риса костюма молодих людей вкорінилася в молодіжному стилі з часів хіппі і не втрачає актуальності; спортивні елементи. Вплив спорту і спортивних брендів на молодь дуже велике, тому в стилі для молоді багато одягу, що нагадує форму для занять фізкультурою: кросівки, футболки, штани. Молодь обирає ці речі ще з-за їх високої комфортності. Сьогодні вже нікого не здивуєш, одягнувши кросівки до шифоновій сукні або ділового костюма. А законодавцями цієї моди є молоді люди, які постійно руйнують стереотипи; оверсайз. Підліткам подобається укутуватися з голови до ніг у величезні светри, шарфи, пальто. Ця мода не йде вже кілька сезонів і навіть проникає в інші стилі. Привабливість безрозмірною одягу знову-таки в зручності, у унисексе, у можливості створення незвичайних комплектів. Молодь підсвідомо шукає захисту в цьому одязі, яка огортає людину як кокон; контраст. Молодь любить експерименти та виклики. Тому свої образи вони будують на колірних і розмірних контрастах. Для молодіжного стилю одягу характерно поєднання різностильових речей. Спортивні штани можна укомплектувати мереживний кофтиною, жакет класичного крою – грубими армійськими черевиками. Головне - бути несхожим на мам і тат, виділятися з натовпу.
Модна робота
Так як сьогодні поняття "молодь" розширюється, і верхня планка цієї вікової категорії все відсувається, то стає актуальним питання, а в чому можна піти на роботу? Молоді люди не готові одягатися в нудний офісний костюм і хочуть підкреслити своє вільнодумство навіть у діловому одязі. Звичайно, жорсткі офісні дрес-коди не здаються під натиском молодіжного стилю; якщо людина працює в банку або держкорпорації, то йому доводиться дотримуватися корпоративні правила. Але в багатьох інших випадках молоді люди знаходять можливість продемонструвати свою індивідуальність і в робочій обстановці. Сьогодні можна говорити про формування молодіжного ділового стилю одягу. Йому властива частка неформальності, яка проявляється у впровадженні в консервативну діловий одяг елементів з молодіжної одягу. Наприклад, до класичного жакету можна одягти джинси, футболку з принтом і скетчерсы або кеди. Сучасна молодь часто займається творчими професіями або заводить свою справу, не всі хочуть вбудовуватися в систему, і на таких роботах вони цілком можуть дозволити собі носити вільні брюки, свитшоты, футболки. І цей тренд навіть потроху впливає і на «дорослий» діловий стиль, який теж демонструє прикмети демократизації.
Повсякденний стиль
Звичайна життя молодої людини найчастіше не обтяжена великою кількістю офіційних зустрічей і відвідуванням місць із суворим дрес-кодом. Тому база молодіжних гардеробів – це повсякденний одяг. Неформальний стиль в одязі на кожен день характеризується зручністю і практичністю. Молодь не стане випрасовувати стрілки на брюках або комірці сорочок. Тому в їх гардеробі панують джинси і трикотаж: футболки, свитшоты, худі, толстовки. Це справжня базова одяг, на її основі можна зібрати стриманий цибулю для походу, наприклад, в університет, або більш сміливий образ для зустрічі з друзями. Стиль гранж
Це стиль-виклик, його іконою є Курт Кобейн. Суть стилю виявляється у зневажливому відношенні до всіх умовностей, у запереченні норм і правил. Гранж – це недбалість, доведена до абсолюту. Рване, м'яте, брудне – все це і є стиль гранж. Це похмурі темні кольори і багатошаровість, зухвало неохайний вигляд. Найчастіше гранж розглядається як молодіжний стиль одягу для хлопців. Їм органічна ця недбалість і навмисна неприязнь до гламуру. Дівчатам часто все-таки хочеться залишатися хоч трохи жіночними, а гранж цього не передбачає.
Молодіжний стиль мілітарі
Військова тема кілька сезонів в тренді. Це не пов'язано з любов'ю молоді до військової формі, а є, скоріше, виразом пацифістських настроїв культури хіпі. Крім того, стиль мілітарі – це зручно і практично. Тому молодь не могла пройти повз такого набору позитивних якостей. Прикметами стилю є, в першу чергу, камуфляжна забарвлення, яку можна в молодіжному одязі зустріти в самих незвичайних варіантах. Також мілітарі проявляється в крої одягу: погони, укорочені куртки і брюки, високі черевики на шнурівці – все це риси «мілітаризму». Хіп-хоп стиль
Музика спочатку чинила сильний вплив на молодіжний стиль одягу. Почалося все це з року і панку, і потім стало набувати все більш різноманітні форми. Поява музики хіп-хоп, музики протесту, не залишилося без уваги модниками. З цієї культури в одяг прийшли просторі штани з низькою посадкою і великою кількістю кишень, бейсболки, подовжені майки та футболки, об'ємні худі і толстовки. Спочатку ця одяг увійшла тільки в гардероб хлопців. Але дівчата не могли не оцінити незвичність і неймовірну зручність цього стилю. Але стиль хіп-хоп в одязі для дівчат став все-таки трохи м'якше, ніж чоловічий варіант. Дівчата привнесли в нього яскраві кольори, міні-спідниці, обтягуючі маєчки і кроп-топи і багато блиску: срібного і золотого. Сьогодні у такому вбранні можна піти на вечірку, і на побачення, і на прогулянку. Молодіжні бренди
Підлітки та молоді люди – це одна з найбільш купують аудиторій в світі. Тому індустрія одягу не могла упустити шанс і не створити бренди, орієнтовані саме на молодь.
До найбільш відомих молодіжних брендів можна віднести такі, як Stradivarius, Bershka, DC, Pepe Jeans, MISS SIXTY, MEXX, а також російську марку "ТВОЄ". Крім того, на молодь спрямовані спортивні марки ("Адідас", "Найк" та інші), які випускають не тільки одяг для занять спортом, але і для повсякденного носіння. Автор: Lena Leto 15 Листопада, 2018
Категория: Мода